spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Mobilapp: Problem med kassan

För att lösa detta problem ska du kontrollera att du har installerat det senaste operativsystemet på din enhet.

Om du redan har den senaste versionen, ominstallera vår app och försök öppna vår kassa:

Om problemet kvarstår, skicka oss följande information:

  • Felmeddelande som dyker upp (om något) och/eller skärmdump på vad du ser.
  • Märke och modell på din enhet
  • Vilken typ av internetanslutning du har.
  • Din enhets version av operativsystemet:

Android

Inställningar → Om telefonen → Programvaruinformation

iOS

Inställningar → Allmänt→ Om

Instruktioner för hur du hittar uppdateringar eller namnet på de alternativ du ska välja kan variera från enhet till enhet. Men de bör likna de instruktioner som vi har gett här. Du kan kontakta enhetens tillverkare för att få exakta instruktioner om du behöver det.

Skicka oss även loggfilerna från mobilappen.

Under tiden kan du testa kassan i vår datorklient. Eller, om du använder webbsajtens hjälpcenter:
Webbkassa

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?