spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Mitt konto är stängt eller begränsat och jag får inte tillgång till det

När du försöker logga in eller göra en insättning och spela, kan du få ett felmeddelande som säger att ditt konto är stängt eller begränsat. Ett av våra team eller automatiska system kräver något av dig så att du ska kunna spela säkert.

Varför är mitt konto begränsat?

Möjliga anledningar inkluderar:

  • Vi bad om dokument från dig och har ännu inte fått dem. Besök denna sida för mer information om varför vi begär dokument och hur du skickar dem.
  • Du verifierade inte ditt konto i tid.
  • Vi upptäckte att du har skapat fler än ett konto.
  • Du har tidigare bett om att ditt ditt konto skulle stängas.
  • Vi stängde det i enlighet med kraven i regelverket.
  • Vi begränsade kontot av säkerhetsskäl.
  • Vi måste begära fler dokument från dig för att verifiera dina pengar eller för att följa lagar angående penningtvätt.

Hur kan jag få tillgång till mitt konto igen?

När vi stänger eller begränsar ett konto, berättar vi orsaken för spelaren. Kolla din registrerade mejl för ett meddelande som förklarar vad vi behöver från dig. Välj sedan knappen 'Kontakta oss' nedan för att kontakta oss.

Och om jag har fler än ett konto?

Vi tillåter inte fler än ett konto per spelare per licens. Detta är i enlighet med vår policy för dubbla konton. Läs våra Allmänna villkor för mer information. Om du inser att du har fler än ett konto, kontakta oss och berätta det.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?