Uttag via direkt banköverföring tar tre till fem arbetsdagar att slutföra. De startar från den dag vi behandlar ditt uttag.
Vad du kan förvänta dig
Om det har gått fem arbetsdagar och du inte ser några pengar, följ dessa steg:
Steg 1: Kontrollera dina bankuppgifter
Kontrollera att dina registrerade bankuppgifter är korrekta och uppdaterade.
Steg 2: Skicka oss ett bankkontoutdrag
Om dina uppgifter är korrekta, skicka oss ditt bankkontoutdrag.
Du kan ladda upp en tydlig skärmdump eller en skannad kopia. Se till att dokumentet visar:
Behöver du hjälp med att ta en skärmdump?
Se denna användbara guide.
Skydda din integritet
Dölj konto- eller kortnummer innan du skickar oss ditt dokument. Vi accepterar inte dokument som visar hela nummer.
Så här döljer du din information:
Om det tagit mindre än fem dagar
Vi kan inte undersöka ärendet förrän fem arbetsdagar har passerat. Vänta innan du kontaktar oss.
Behöver du fortfarande hjälp?
Om du följt alla steg och fortfarande behöver hjälp, kontakta oss. Vi finns här för att hjälpa dig.