spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Direkt banköverföring: Mitt uttag saknas

Uttag via direkt banköverföring tar tre till fem arbetsdagar att slutföra. De startar från den dag vi behandlar ditt uttag.

Vad du kan förvänta dig

Om det har gått fem arbetsdagar och du inte ser några pengar, följ dessa steg:

Steg 1: Kontrollera dina bankuppgifter

Kontrollera att dina registrerade bankuppgifter är korrekta och uppdaterade.

Steg 2: Skicka oss ett bankkontoutdrag

Om dina uppgifter är korrekta, skicka oss ditt bankkontoutdrag.

Du kan ladda upp en tydlig skärmdump eller en skannad kopia. Se till att dokumentet visar:

  • Alla transaktioner från uttagsdatumet till dagens datum
  • De fyra sista siffrorna i ditt bankkontonummer
  • Bankkontoinnehavarens namn
  • Bankens URL, om du skickar oss ett kontoutdrag online
  • Bankens postadress om du vill skicka oss en kopia av kontoutdraget på papper

Behöver du hjälp med att ta en skärmdump?

Se denna användbara guide.

Skydda din integritet

Dölj konto- eller kortnummer innan du skickar oss ditt dokument. Vi accepterar inte dokument som visar hela nummer.

Så här döljer du din information:

  • Kortnummer: Visa endast de sex första och fyra sista siffrorna (t.ex. 444444******4444).
  • Andra kontonummer: Visa endast den första och de fyra sista siffrorna (t.ex. 7******7777).
  • IBAN: Visa de två första bokstäverna och de fyra sista siffrorna (t.ex. XX*****1234).

Om det tagit mindre än fem dagar

Vi kan inte undersöka ärendet förrän fem arbetsdagar har passerat. Vänta innan du kontaktar oss.

Behöver du fortfarande hjälp?

Om du följt alla steg och fortfarande behöver hjälp, kontakta oss. Vi finns här för att hjälpa dig.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?