Innan du försöker öppna en kista igen, pröva dessa steg:
Mobilapp (Android eller iOS)
Logga ut från ditt konto, stäng appen och logga in igen efter några minuter.
Datorklient (Windows eller Mac)
Det finns inget utloggningsalternativ. När du stänger programvaran loggas du ut automatiskt. Logga in igen efter några minuter.
Webbsajt
Logga ut från ditt konto, stäng din webbläsare och logga in igen efter några minuter.
Några råd om att öppna kistor på vår webbsajt:
Om du har problem på en plattform, prova ett av de andra två alternativen. Om problemet kvarstår, meddela oss:
Skicka oss en skärmdump av det du ser när du öppnar en kista. Du kan även kolla den illustrerade guiden på sajten take-a-screenshot.org (finns inte på alla språk):
Slutligen, om du använder vår datorklient eller mobilapp, skicka oss loggfilerna. Inkludera ditt användarnamn och information om varför du skickar loggfilerna.
Dessa loggfiler skrivs över efter 48 timmar så skicka dem till oss så snart du kan.
Friskrivning:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts sajter och produkter som en tjänst till våra spelare. The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller sajter, som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.