Välj vilken programvara du använder. Försök ansluta igen efter varje steg.
Omstart och återanslutning
Starta om din dator och stäng av och sätt på din nätverksutrustning igen. Nätverksutrustning kan vara enheter som modem, router och accesspunkter. Kontrollera sedan att din internetanslutning fungerar och öppna sedan vår programvara igen.
Konfigurera ditt säkerhetsprogram
Tillåt dessa program att kringgå ditt säkerhetsprogram:
Om du inte hittar alla, tillåt tillgång för de du hittar. Du hittar mer information om din enhets inbyggda brandvägg här:
Om du använder tredjeparts säkerhetsprogram, se deras webbsajt för hjälp.
Prova Googles DNS
Att byta till Googles DNS (domännamnsystem) kan hjälpa.
Du kan hitta instruktioner om hur du konfigurerar din enhets DNS på Googles webbsajt.
Om denna ändring inte hjälper kan du prova att använda en annan internetleverantör.
Om inget av dessa steg fungerar, återkom till oss via chatten med:
Kontrollera din internetanslutning
Kontrollera om du har en internetanslutning till Wi-Fi eller ett mobilt datanätverk. Du borde se ikonerna för detta högst upp på din skärm. Om inte, justera dina inställningar för Wi-Fi eller mobilt nätverk.
Starta om din enhet
Stäng av din enhet och sätt på den igen.
Ominstallera vår app
Avinstallera vår app och ladda sedan ner och installera en ny kopia.
Prova Googles DNS
Att byta till Googles DNS (domännamnsystem) kan hjälpa.
Du kan hitta instruktioner om hur du konfigurerar din enhets DNS på Googles webbsajt.
Om denna ändring inte hjälper kan du prova att använda en annan internetleverantör.
Om inget av dessa steg fungerar, återkom till oss via chatten med:
Friskrivning:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts sajter och produkter som en tjänst till våra spelare. The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller sajter, som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.