spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Programvaran ansluter inte

Välj vilken programvara du använder. Försök ansluta igen efter varje steg.

Datorklient

Omstart och återanslutning

Starta om din dator och stäng av och sätt på din nätverksutrustning igen. Nätverksutrustning kan vara enheter som modem, router och accesspunkter. Kontrollera sedan att din internetanslutning fungerar och öppna sedan vår programvara igen.

Konfigurera ditt säkerhetsprogram

Tillåt dessa program att kringgå ditt säkerhetsprogram:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (endast .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Om du inte hittar alla, tillåt tillgång för de du hittar. Du hittar mer information om din enhets inbyggda brandvägg här:

Om du använder tredjeparts säkerhetsprogram, se deras webbsajt för hjälp.

Prova Googles DNS

Att byta till Googles DNS (domännamnsystem) kan hjälpa.

Du kan hitta instruktioner om hur du konfigurerar din enhets DNS på Googles webbsajt.

Om denna ändring inte hjälper kan du prova att använda en annan internetleverantör.

Om inget av dessa steg fungerar, återkom till oss via chatten med:

  • Information om felmeddelandet. En skärmbild skulle hjälpa.
  • Namnet på brandvägg eller säkerhetsprogram som du använder (till exempel Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Loggfiler från vår programvara. De skrivs över efter 48 timmar så skicka dem till oss så snart du kan.
Mobilapp

Kontrollera din internetanslutning

Kontrollera om du har en internetanslutning till Wi-Fi eller ett mobilt datanätverk. Du borde se ikonerna för detta högst upp på din skärm. Om inte, justera dina inställningar för Wi-Fi eller mobilt nätverk.

Starta om din enhet

Stäng av din enhet och sätt på den igen.

Ominstallera vår app

Avinstallera vår app och ladda sedan ner och installera en ny kopia.

Prova Googles DNS

Att byta till Googles DNS (domännamnsystem) kan hjälpa.

Du kan hitta instruktioner om hur du konfigurerar din enhets DNS på Googles webbsajt.

Om denna ändring inte hjälper kan du prova att använda en annan internetleverantör.

Om inget av dessa steg fungerar, återkom till oss via chatten med:

  • Information om felmeddelandet. En skärmdump skulle hjälpa.
  • Märke och modell på din enhet och vilken version av operativsystem den har.

Friskrivning:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts sajter och produkter som en tjänst till våra spelare. The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller sajter, som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?