spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Insättningar och uttag med NETELLER

____________________________________________________________________________________________
Logga in på ditt konto och gå till kassan för att se om denna betalningsmetod erbjuds i ditt land.
____________________________________________________________________________________________

NETELLER är en förbetald online-plånbok som du kan göra betalningar med online. Du kan använda NETELLER för både insättningar och uttag.

Du kan fylla på ditt NETELLER-konto med hjälp av en mängd olika betalningsalternativ, som:

  • Kortinsättningar
  • Lokala bankinsättningar
  • Internationella banköverföringar

Alternativen varierar beroende på vilket land du bor i. För mer information om avgifter och specifika betalningsalternativ, gå till sektionen Avgifter på NETELLERs webbsajt.

För att registrera dig för ett gratis NETELLER-konto, gå till sidan 'Join for free' på deras webbsajt.

NETELLER-konton registrerade i Storbritannien kan inte använda pengar från kreditkort för onlinespel.

Hur gör jag en insättning med NETELLER?

Följ dessa steg för att göra en insättning med NETELLER:

  1. Gå till 'Kassa'. Om du är använder vår webbsajt eller mobilapp:
    Webbkassa
  2. Tryck på 'Insättning' och välj 'NETELLER'.
  3. Välj ett av de föreslagna insättningsbeloppen eller ange ett annat i fältet.
  4. Ange en bonuskod (om du har en) och tryck på den gröna knappen för att fortsätta.
  5. Fyll i nödvändiga uppgifter. Beroende på ditt land kan du bli omdirigerad till NETELLERs webbsajt för att slutföra transaktionen:
    • Ange då mejladressen som är registrerad på ditt NETELLER-konto
    • Om du istället slutför transaktionen i vår programvara, ange följande information:
      • 12-siffrigt NETELLER-kontonummer
      • 6-siffrigt säkerhets-ID/verifieringskod*
  6. Dubbelkolla alla uppgifter och skicka in din insättningsbegäran.

* Om du har aktiverat tvåstegsverifiering för ditt NETELLER-konto, så är ditt säkerhets-ID nu ogiltigt. Du måste använda den 6-siffriga verifieringskoden som du får från appen Google Authenticator.

Varje gång du fyller på ditt NETELLER-konto, får du frågan om du använder din insättning för att spela. Välj 'Ja' för att kunna använda pengarna hos oss.

Vi krediterar pengarna till ditt konto så fort NETELLER har bekräftat transaktionen.

Hur gör jag uttag via NETELLER?

För att göra uttag till ditt NETELLER-konto, följ dessa steg:

  1. Gå till 'Kassa'. Om du är använder vår webbsajt eller mobilapp:
    Webbkassa
  2. Tryck på 'Uttag'.
  3. Ange vilket belopp du vill ta ut.
  4. Om du har några väntande automatiska uttag kommer du att se:
    • Beloppet.
    • Metod samt konto som ska krediteras.
    • Eventuellt återstående belopp efter automatiskt uttag.
  5. Om du inte har några väntande automatiska uttag väljer du NETELLER bland alternativen.
  6. Om du har använt denna metod för insättning under de senaste 12 månaderna kommer dina uppgifter för NETELLER att vara ifyllda. Ange annars dina NETELLER-uppgifter (det 12-siffriga kontonumret för NETELLER eller din mejladress).
  7. Slutligen ska du bekräfta din begäran om uttag.

Vi behandlar ditt uttag inom 72 timmar. Pengarna krediteras direkt efter godkännande.

Beroende på var du är bosatt enligt din registrering kan en NETELLER-insättning under de senaste 12 månaderna krävas för att du ska kunna välja denna uttagsmetod.

Kom ihåg att alltid logga ut på rätt sätt från vår mobilapp om du använder den. Om systemet blockerar dig, vänta 10 minuter innan du loggar in igen.

Jag försöker använda NETELLER men det går inte. Varför?

Här är några vanliga orsaker till att det inte går att göra en transaktion med NETELLER:

  • Ditt NETELLER-konto skapades inte korrekt. Kontrollera att ditt konto är skapat och aktivt.
  • Otillräckligt med pengar på ditt NETELLER-konto. Försök igen och kontrollera att det finns tillräckligt med pengar för att täcka transaktionen.
  • Du har ännu inte fått något verifieringssamtal från NETELLER Du måste verifiera ditt konto innan du använder det för insättningar och uttag.
  • Mejladress, konto-ID, säkerhets-ID eller verifieringskod som du angav är felaktiga. Om du har aktiverat tvåstegsverifiering på ditt NETELLER-konto måste du använda den 6-siffriga verifieringskoden från appen Google Authenticator, istället för ditt säkerhets-ID.
  • Ditt NETELLER-konto genomgår underhåll. Försök igen senare

Om du är tveksam angående din kontostatus, kontakta NETELLER för att kontrollera att det inte är några problem med ditt konto.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?