spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Process vid klagomål

Vi hoppas att du är nöjd med allt vi har att erbjuda.

Om du har klagomål meddelar du oss så här:

Steg 1: Kontakta oss via vår datorklient, mobilapp eller webbsajt. Ge oss så mycket information som möjligt: Vår kundtjänst löser de flesta problem snabbt. Mer komplexa fall kan dock ta mer tid. När detta händer är det vår klagomålsavdelning som ger dig ett slutgiltigt beslut.

Steg 2: Om du inte är nöjd med resultatet av ett klagomål efter interaktion med vår klagomålsavdelning, kan du kontakta den tredje part som löser våra tvister:

  • Allmänna reklamationsnämnden (ARN):

Du kan även skicka in ditt ärende via EU:s Online Dispute Resolution Platform. För att skicka in ditt klagomål, följ instruktionerna på webbplatsen. När du blir tillfrågad, ange vår mejladress: support@starsaccount.se.

Du är också välkommen att läsa våra regler och villkor.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?