Allmän beskrivning av vår tjänst och verksamhet
Genom våra webbplatser och mobilapplikationer tillhandahåller vi speltjänster till kunder. Beroende på i vilket territorium kunden befinner sig och vilken spellicens vi har, kan vi erbjuda olika spel (t.ex. kasino, poker, vadhållning och/eller bingo).
Vi har åtagit oss att säkerställa digital tillgänglighet för alla våra användare. Vi strävar efter att kontinuerligt förbättra vår användarupplevelse och tillämpa relevanta tillgänglighetsstandarder i tillhandahållandet av våra tjänster.
Hur vi uppfyller tillgänglighetskraven
Vi har vidtagit följande åtgärder för att säkerställa att våra tjänster är tillgängliga för våra kunder:
Status för regelefterlevnad
Vi har genomfört en bedömning av tillgängligheten och arbetar ständigt med att identifiera områden där vi kan förbättra tillgängligheten på våra webbplatser och mobilapplikationer.
Webbplatserna (och deras mobilapplikationer) testades för överensstämmelse med den harmoniserade europeiska standarden Accessibility Requirements for ICT Products and Services (baserad på Web Content Accessibility Guidelines 2.2 och EN 301 549 v3.2.1) i juni 2025.
Testet genomfördes av Deloitte Digital med hjälp av ett urval av sidor. Testverktygen som användes var Siteimprove, Google Lighthouse, MAUVE++ samt navigering med enbart tangentbord.
Innehåll och funktioner levererade av tredje part
Vi kan använda oss av tredjepartsresurser som bäddar in innehåll på vår webbplats, till exempel livevideoströmmar, kasino- och spelmoduler eller widgets för vadhållning i realtid. När så är möjligt kommer vi att se till att dessa är kompatibla.
Upprättande av detta utlåtande
Detta utlåtande granskades och uppdaterades senast den 28 juni 2025.
Återkoppling
Vi välkomnar din återkoppling om tillgängligheten på våra webbplatser och mobilapplikationer. Meddela oss om du stöter på några tillgänglighetsproblem genom att skicka ett e-postmeddelande till accessibility@flutteruki.com.